viernes, 2 de diciembre de 2011

DESEMBRE


HOLA TOTS I A TOTES

Us informo de tot el que farem al mes de desembre a l'escola per gaudir del Nadal. No puc confirmar certes dates, ja que estic en casa i fins el dimecres no torno a l'escola. Sips, demà hi ha classe però jo hem veig obligada a fer repòs al meu sofà per un accident jugant amb la Laura, m'he fet mal al dit petit del peu....
Com que aquesta setmana es una mica rara, us comunico per aqui totes les novetats, per aquells nens i nenes que no vindràn aquesta setmana.
Programació:

1-TALLER DE GALETES DECORADES DE NADAL
El dimcres 14 de 17.30 a 20.00 l'escola organitza un curs de galetes decorades per aprendre a fer aquest postre per sorprendre als vostres invitats. Aprendrem a fer la massa i a decorar-les amb glassa i fondant.
El curs ho realitzara una mestra de l'escola, per la qual cosa es gratuït, nomes s'ha de pagar els materials i aproximadament seran 5 a 10 euros.
Necessitarem que aviseu amb antelació qui esta interessada en el curset, per tal d'organitzar-nos i poder comprar tots els ingredients. Ho podeu fer per el blog o be a l'agenda dels vostres nens i nenes.
Es un curs que es farà sense nens, aixi que organitzeu-vos per poder venir a passar una estona divertida.
Un exemple del que farem serà com les d'aquesta foto.



2- FESTA DE NADAL
El 21 de desembre farem un petit festival de Nadal a les 17.00 de la tarda. Els nens i nenes ens faràn una nadala o un ball, ho estem preparant tot, així que sorpresa sorpresa!!! Nomès podran venir dues persones per nen/a ja que ho fem a la mateixa classe. Una condició d'assistància és portar un postre cassolà de Nadal, ja que farem un berenar tots junts. Aprofiteu el curs per portar unes galetes ben xules!!!!
3- FEM CAGAR EL TIÓ: El 23 farem cagar el tió. Serà al matí, i ho farem amb els nens i nenes a la classe. No ho farem de cara als pares, més endevant us informo de reis.
Petons... ens uns dies us explico que farem amb els Reis.....marxo a sopar.....

1 comentario:

  1. Ostres Nuria, espero que et recuperis aviat del teu accident. jo tambñe he estat aot aquests dies el Sergi ha estat amb bronquitis... la primera de l'hivern i espero que la darrera.
    Jo m'apunto al curset!!! em moro de ganes de fer-lo.
    Petons i recupera't

    ResponderEliminar